Forum -=[ BUNKIER ]=- Strona Główna
 Home    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Galerie
 Rejestracja    Zaloguj
Samochody marzen :D
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum -=[ BUNKIER ]=- Strona Główna -> gLoBaL
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
centi
PostWysłany: Wto 17:01, 12 Sie 2008 Powrót do góry


Dołączył: 13 Sty 2006

Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: tychy


Ferrari: F40
Lata produkcji: 1987-1992
Ilość: 1310 sztuki
Silnik: V8-Turbo 32v, centralnie
Pojemność: 2936 ccm
Moc: 351kW / 478 KM @ 7000 U/min
Max. moment obr: 577Nm @ 4000 U/min
0 - 80 km/h: 3,2 sec.
0 - 100 km/h: 4,0 sec.
0 - 160 km/h: 7,5 sec.
0 - 200 km/h: 11,0 sec.
0 - 240 km/h: 17,5 sec.
0 - 300 km/h: 32,5 sec.
0 - 320 km/h: 40,5 sec.
0 - 1/4 mili: 11,8 sec.
100 - 0 km/h: 37,2 m.
Vmax: 324 km/h
Średnie spalanie: 22,3l/ 100 km
Ciężar: 1100 kg[img][/img][img][/img]


Ostatnio zmieniony przez centi dnia Wto 17:03, 12 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
centi
PostWysłany: Wto 22:49, 19 Sie 2008 Powrót do góry


Dołączył: 13 Sty 2006

Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: tychy


taki zarcik
Ferrari F40 transvestite from a 1980's Suzuki SC 100 GX De Luxe model
Zobacz profil autora
centi
PostWysłany: Wto 23:13, 19 Sie 2008 Powrót do góry


Dołączył: 13 Sty 2006

Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: tychy




mitsubishi lancer evo x
dane
Wersja GSR MR
Kod modelu CZ4ASNGFZL6 CZ4ASMPFZL
Silnik 2.0
Skrzynia biegów 5 biegowa manualna TC-SST
Norma emisji spalin EURO-4
Wymiary i wagi
Długość mm 4505
Szerokość mm 1810
Wysokość mm 1480
Rozstaw osi mm 2650
Rozstaw kół Przód mm 1545
Tył mm 1545
Prześwit mm 140
Masa własna kg 1560 1600
Dopuszczalna masa całkowita kg 2040
Ilość miejsc osób 5
Osiągi
Spalanie Średnie L/100km 10,2 10,5
Miasto 13,6 13,9
Poza miastem 8,3 8,5
Emisja CO 2 g/km 243 250
Prędkość maksymalna km/h 240 242
Przyspieszenie sek. 5,4 6,3
Min. promień zawracania m 5,9
Silnik
Typ 2.0-litra 16-zaworów DOHC MIVEC z turbodoładowaniem i intercoolerem ECI-MULTI (4B11)
Paliwo / Oktany Benzyna / RON98
Pojemność cm3 1998
Średnica i skok tłoka mm 86 x 86
Spężanie 9
Moc maksymalna (EEC net) kW (KM) / obr./min. 217 (295) / 6500
Maksymalny moment obrotowy Nm (kgm) / obr./min. 366 (37,3) / 3500
Układ paliwowy
Zasilanie ECI-MULTI
Pojemność zbiornika L 55
Układ elektryczny
Akumulator 65D26L
Alternator V-Ah 12-130
Rozrusznik V-kW 12-1,4
Układ przeniesienia napędu
Skrzynia biegów 5 biegowa manualna TC-SST
Przełożenia I 2,857 3,655
II 1,95 2,368
III 1,444 1,754
IV 1,096 1,322
V 0,761 1,008
VI - 0,775
Wsteczny 2,892 4,011
Główne 4,687 4,062
Układ kierowniczy
Typ Przekładnia kierownicza zebatkowa ze wspomaganiem hydraulicznym
Zawieszenie
Przednie Kolumny McPherson ze sprężynami śrubowymi i stabilizatorem
Tylne Wielowahaczowe ze stabilizatorem
Hamulce
Przednie 18'' tarczowe wentylowane 4 tłoczkowe Brembo 18'' tarczowe wentylowane 4 tłoczkowe Brembo (podwójne tarcze)
Tylne 17'' tarczowe wentylowane 2 tłoczkowe Brembo
Opony i koła
Opony (przednie i tylne) 245/40R18 93Y
Koła (przednie i tylne) 18'' aluminiowe (ENKEI) 18'' kute aluminiowe (BBS)
Zapsowe Zestaw naprawczy


Shelby Mustang GT500



Dane techniczne
Silnik V8, OHV, umieszczony z przodu, napęd na tylne koła, chłodzony cieczą
stopień sprężania: 10.5:1
stalowy blok
Pojemność 7015 cm³
Moc maksymalna 550 (ograniczenie było do 330) KM / 5400 obr./min.
Maks. moment obrotowy 570 Nm / 3200 obr./min.
Prędkość maksymalna 240 km/h
Przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 6,7 sek.
Skrzynia biegów 4-biegowa manualna
Zużycie paliwa Minimalne: 11 l/100 km
Średnie: 16 l/100 km
Wymiary, masa Długość całkowita: 4739 mm

Szerokość całkowita: 1800 mm
Wysokość całkowita: 1310 mm
Rozstaw osi: 2743 mm
Rozstaw kół przednich: 1473 mm
Rozstaw kół tylnych: 1473 mm
Pojemność zbiornika: 68 litrów
Prześwit całkowity: 167 mm
Masa własna: 1490 kg
Opony Goodyear:

Przód: E70-15
Tył: E70-15
Stosunek masy do mocy 0.24 bhp/kg
Przełożenie 0-30mph 2.8sec

0-40mph 4,0sec
0-50mph 4,9sec
0-60mph 6,7sec
0-70mph 8,1sec
0-80mph 11,8sec
Proporcje biegów pierwszy: 2.32:1

drugi: 1.69:1
trzeci: 1.29:1
czwarty: 1.00:1
Przełożenie dyferencjału 3.25:1
Pojemność układu chłodzenia 5 litrów
Podwozie Rama spawana
Nadwozie Karoseria ze stali i włókna szklanego
Promień skrętu 11,5 m


i 2 sztuki ktory kazdy zna
DeLorean DMC-12



Producent De Lorean Motor Company
Okres produkcji 1981-1983
detalicznie 2007-?
Miejsce produkcji Dunmurry, Irlandia Północna
Typy nadwozia coupe
Silniki 2.8l PRV V6 130KM
2.8l PRV V6 200KM
Skrzynia biegów 5 biegowa ręczna
3 biegowa automatyczna
Długość 4216 mm
Szerokość 1857 mm
Wysokość 1140 mm drzwi zamknięte
1961 mm drzwi otwarte
Masa własna 1230 kg
Ilość miejsc 2

Third generation (1982–1992)


Production 1982–1992
Assembly Van Nuys, California
Norwood, Ohio
Body style(s) 3-door hatchback coupe
Engine(s) 151 in³ Pontiac I4
173 in³ "X" V6
191 in³ "X" V6

231 in³ Buick Turbo V6
305 in³ Chevrolet V8
350 in³ Chevrolet V8
Transmission(s) 4-speed automatic
4-speed manual
5-speed manual
Wheelbase 101 in (2565 mm)
Length 1990–92 Firebird: 195.1 in (4956 mm)
1990-92 Trans Am: 195.2 in (4958 mm)
Pre-1988 Firebird: 190.5 in (4839 mm)
Pre-1988 Trans Am: 191.8 in (4872 mm)
Width 72.4 in (1839 mm)
Height 49.7 in (1262 mm)
Fuel capacity 15.5 US gal (58.7 L/12.9 imp gal)
[/img]


Ostatnio zmieniony przez centi dnia Wto 23:37, 19 Sie 2008, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Venom
PostWysłany: Śro 14:53, 03 Gru 2008 Powrót do góry


Dołączył: 24 Paź 2005

Posty: 2980
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Cieszyn

Nie jestem pewny ale ten ostatni ze zdjecia chyba mieszka niedaleko mnie. Takiego samego widzialem niedawno Smile hehe

No i otoczenie na zdjeciu jest wloskie Smile

A tu moje spelnione marzenie
[link widoczny dla zalogowanych]
Zobacz profil autora
Schranzman
PostWysłany: Wto 0:09, 06 Sty 2009 Powrót do góry


Dołączył: 03 Maj 2006

Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: DG

gdyby lucyfer miał przybrać postać auta wyglądał by tak ;]



Production 1968–1970
Assembly Detroit, Michigan
Hamtramck, Michigan
Los Angeles, California
St. Louis, Missouri
Engine(s) 225 in³ 1bbl Slant Six A
318 in³ 2bbl LA V8
383 in³ 2bbl B
383 in³ 4bbl B
426 in³ HEMI 2x4bbl RB V8
440 in³ 4bbl RB V8
440 in³ 2x3 RB (1970)
Transmission(s) A904 3-Speed Automatic
A727 3-speed automatic
A230 3-speed manual
A833 4-speed manual
Wheelbase 117.0 in (2972 mm)
Length 208.0 in (5283 mm)(1968) 207.9 in (5281 mm) (1969-70)
Width 76.7 in (1948 mm) (1968-69) 76.6 in (1946 mm) (1970)
Height 53.2 in (1351 mm) (1968-69) 53.0 in (1346 mm) (1970)


Ostatnio zmieniony przez Schranzman dnia Wto 0:12, 06 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PaWeŁ
PostWysłany: Śro 7:25, 29 Kwi 2009 Powrót do góry


Dołączył: 08 Lis 2005

Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Libiąż

no to teraz moje marzenie Very HappyVery HappyVery HappyVery Happy

oto i one:
Nissan Skyline R32 GTR
GT-R – 2.6 L RB26DETT twin-turbo I6, 280 KM (206 kW, 368 Nm) 4WD also NISMO, V-Spec and V-Spec II variants.

zapomnial bym dopisac ze to sa oficjalne dane producenta ktory podawal je wladzom w latach 89-94 (bo w tych latach byla produkowana ta wersja Sky-ja) i auto nie moglo miec wiecej niz 280 koni a tak naprawde gdy wladze wziely autko seryje na Hamownie wyszlo ze ma grubo ponad 300 koni Smile (DOBRY WAłEK NIE JEST ZłY Very Happy)

jest tez mozliwosc kupna z silnikiem 2.8 L z ktorego panowie skosnoocy wyciagaja do 1500 koni Very HappyVery Happy a podobno amerykanie maja najszybsze wozy ;p;p;p

a teraz Kilka FOTEK:






to jest takie moje skromne marzenie kupic seryjnego i dolozyc mu te 400 koni zeby mial tak prawie 700 Very HappyVery HappyVery Happy ale jeszcze kupa rozkminy i pracy przedemna Wink ale jak to sie mowi jesli czegos sie bardzo chce to kiedys sie to zdobedzie Wink
Zobacz profil autora
Venom
PostWysłany: Śro 7:38, 29 Kwi 2009 Powrót do góry


Dołączył: 24 Paź 2005

Posty: 2980
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Cieszyn

Zycze spelnienia marzen.

A skad wytrzasniesz te 400 koni ze tak zapytam?
Zobacz profil autora
PaWeŁ
PostWysłany: Śro 7:42, 29 Kwi 2009 Powrót do góry


Dołączył: 08 Lis 2005

Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Libiąż

Venom napisał:
Zycze spelnienia marzen.

A skad wytrzasniesz te 400 koni ze tak zapytam?


Odpowiednie czesci swoje zrobia Very HappyVery Happy ale na te czesci tez trzeba miec troszke kasy Smile lecz nikt nie mowi ze to musi byc na TERAZ Very HappyVery HappyVery Happy

powoli z czasem sie dojdzie do ładu i składu Smile


Ostatnio zmieniony przez PaWeŁ dnia Śro 7:43, 29 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum -=[ BUNKIER ]=- Strona Główna -> gLoBaL Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Strona 8 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB :: phore theme by Kisioł. Bearshare