Forum -=[ BUNKIER ]=- Strona Główna
 Home    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Galerie
 Rejestracja    Zaloguj
Mały, Duży Festiwal
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum -=[ BUNKIER ]=- Strona Główna -> Imprezy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
michau
PostWysłany: Sob 17:40, 15 Maj 2010 Powrót do góry


Dołączył: 04 Maj 2009

Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów


Mały, Duży Festiwal


..Od jakiegoś czasu pracujemy nad tym by zorganizować festiwal muzyki elektronicznej na Śląsku zbierając jak najwięcej osób chętnych do pomocy w organizacji.
Mamy na celu zwrócić na siebie jak największa uwagę i przedstawić prawdziwy trud i pasje jaka się wiąże z statutem Dj’a czy Producenta. Setki pasjonatów i organizatorów działa w underground'zie, ale jeszcze nigdy nie pracowali nad czymś wspólnie…

Event taki miałby trwać może 2 czy 3 dni..Pozbawiony radiowo telewizyjnego shitu .. można było by posłuchać i pobawić się przy każdym rodzaju muzyki elektronicznej…. Pasjonaci, Dee Jay’s, Liveact’owcy.. a nawet Warsztaty.. Wszystko to uświetlone praca Video Jokerów … Tylko dobre drinki w odpowiedniej cenie.. nie duży bilet wstępu i selekcja na wejściu..

Miałby on się różnić od innych festiwali tym, że organem organizacyjnym byłby każdy chętny do pomocy i tylko tacy artyści mogli by wystąpić na scenie.. Im więcej organizatorów tym lepiej.. Pozwoliło by to nam na zwrócenie na siebie uwagi, a wtedy pokazania z jak najlepszej strony efekty naszej pracy i pasji ..

Aktualnie jest już trochę osób chętnych do pomocy, ale wciąż jest nam mało..
Na każdej imprezie wiele z nas walczy o klubowiczy, a kiedy ktoś zrobi tzw student party by po prostu zarobić to bawi się prawie każdy – chcemy to zmienić! – Dołącz do nas !

________________________________
________________________________

News:

W dniach 04 oraz 06 czerwca br w odbyły się spotkania organizacyjne.
Według wstępnych ustaleń w w/w spotkaniach miało uczestniczyc wielu spośród zaangażowanych w tworzenie imprez na terenie województwa śląskiego (i nie tylko) przedstawicieli…

Pomijając porażającą frekwencję potwierdziliśmy ustalone miejsce festiwalu, datę rozpoczęcia i zakończenia oraz inne rozmaite kwestie organizacyjne jak np.: zaplecze gastronomiczne, sanitariaty, ochronę obiektu, wszelkiego rodzaju zabezpieczenia i uzgodnienia dotyczące terenu na którym ma się odbyc MDF.

Rozdzielone zostały rozmaite obowiązki pomiędzy uczestników spotkania, min.: pozyskiwanie potencjalnych sponsorów, pertraktacje z patronami medialnymi, kwestie reklamy i promocji i wiele innych pomniejszych aczkolwiek równie ważnych kwestii pomocnych przy organizacji Naszego przedsięwzięcia.

Warunkiem wystąpienia na festiwalu jako artysty (producent, DJ, Live act, VJ, itp.) jest czynny udział w jego przygotowaniu, a nie jedynie „oboczne istnienie” poparte klubowymi – szeroko pojętymi „działaniami”, dlatego też wyznaczyliśmy kolejne spotkanie mające na celu finalizację wielu kwestii dotyczących patronatów i sponsoringu na który mamy niebagatelnie mało czasu.

KOLEJNE SPOTKANIE odbędzie się 16 czerwca (środa) godz. 15:00 – 19:00

zainteresowane osoby niech wysyłają @ na adres projektfestiwal@gmail.com

Tymczasem walczymy dalej.
Pozdrawiamy serdecznie –
Ekipa ogarniająca MDF
Adres: 41-500 Chorzów ul. Młodzieżowa 29, Klub Pokolenie
Mapa dojazdu: [link widoczny dla zalogowanych]



Do organizatorów: W tej chwili szukamy Patronatów Medialnych. Mogą to być portale muzyki elektronicznej, wszelkiego typu radia, fora internetowe, agencje artystyczne i inne możliwe..

Dotychczas złożyli nam propozycje:
[link widoczny dla zalogowanych] - pomoc w organizacji, newsy, relacja
[link widoczny dla zalogowanych] - newsy, relacja, informacja w radio
[link widoczny dla zalogowanych]ący.pl - wsparcie medialne i pomoc przy organizacji
[link widoczny dla zalogowanych] - newsy, fotorelacja
[link widoczny dla zalogowanych] - wsparcie medialne i pomoc przy organizacji

Czekam na wiadomości: [link widoczny dla zalogowanych]


________________________________

Na liście ogarniaczy znajdują się już:



1.Nicca
2.Bezpłyt
3.Shock
4.Djemba
5.DefQon
6.American Grizzly
7.Ted
8.Schranzohol
9.Emil
10.Askin_btc
11.Alan
12.Hexen
13.Nail
14.Neo
15.Maciek Jankiewicz
16.S.Martin
17.Daniel
18.Tom De Mach
19.Ariel
20.Kuba Kurzela aka Mc DaSS
21.David Drum
22.Bulisx
23.Ann-D
24.Dj Maja
25.DaBit Van’x
26.Aleksander Grudniewski
27.Rafał Wysocki
28.H20
29.Piotr Grochalski
30.Bart Gut
31.Łukasz Urbisz
32.Tomek Rzemieniec
33.Bartek Kartasinski
34.Tomas Cortes
35.Set
36.Kamil
37.Roover
38.Kepa Yew
39.Piotrek Cisak
40.Samuel Wilde
41.Tomasz Pągowski
42.Maciej Oskroba
43.Drzazga
44.Maciej Maj
45.Colmi
46.LSDj
47.TMK
48.Emil Vogel
49.Paulo Sanchez
50.TMK
51.Takkyu
52.Nexy
53.Stardust
54.Pedro Dust
55.Djmaxim
56.ThieV
57.Robert_K
58.Fate
59.DamSaid
60.Collen_Vax
61.Edwin
62.Dee Monic
63.Konrad Kacak
64.Chad de Smol
65.Laser Spectrum
66.Krzaq
67.Mark Cane
68.Tobiasz Kantor
69.K-Mylee
70.Kenny
71.Feverish Luke
72.Boro Young
73.Łukasz Klejna
74.Smolin
75.Turi
76.Adam O
77.SoopeR
78.Djkox
79.BoxSter
80.Majakov
81.Kam’on
82.ShemyVee
83.Rascal
84.KRS2
85.Tom Thomas
86.Simon Jay
87.Zbyszek Sosiński
88.Łukasz Gajdzik
89.Marceli aka speedy
90.Wooden
91.T!mo
92.Basteq
93.Dominika Cygert
94.Maja Klockowska
95.Łukasz Łukasik
96.Dirtymasisty
97.Mike-L
98.Vektor
99.Schranzkurva
100.Conrad Kemp
101.Mass Miguello
102.Luk@sch K. Lemudo
103.Score
104.Ewelina Borowa
105.Artur Gajerski aka drGroove
106.Jarosław Ondycz
107.Monika
108.Lazy D
109.Diabeł
110.Paweł Kwiecień
111.Max Damon
112.Sibi
113. Rafał aka Ted Inch
114.Krzysiek Kozak
115.Fiftififti







Każdy kto chciałby brać udział bądź go brakuje na liście niech pisze info w komentarzu.


Zainspiruj innych swoja pasją!


Ostatnio zmieniony przez michau dnia Pon 14:41, 07 Cze 2010, w całości zmieniany 9 razy
Zobacz profil autora
Kamyk aka KAMISHI
PostWysłany: Sob 17:55, 15 Maj 2010 Powrót do góry


Dołączył: 21 Lis 2005

Posty: 2742
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Będzin Syberka / Katowice Sokolska

michau napisał:
Miałby on się różnić od innych festiwali tym, że organem organizacyjnym byłby każdy chętny do pomocy


Mam nadzieję, że znasz kwestie prawne przy organizacji takich imprez / festiwali.

Organem organizacyjnym musi być konkretna osoba, której nazwisko musi figurować przy zezwoleniu na imprezę masową, na którą bedą wszystkie ubezpieczenia imprezy itp.

Nie ma tutaj mowy o czymś takim jak "wspólna odpowiedzialność" każdego chętnego do pomocy.
Zobacz profil autora
michau
PostWysłany: Sob 19:24, 15 Maj 2010 Powrót do góry


Dołączył: 04 Maj 2009

Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów


Kamyk aka KAMISHI napisał:
michau napisał:
Miałby on się różnić od innych festiwali tym, że organem organizacyjnym byłby każdy chętny do pomocy


Mam nadzieję, że znasz kwestie prawne przy organizacji takich imprez / festiwali.

Organem organizacyjnym musi być konkretna osoba, której nazwisko musi figurować przy zezwoleniu na imprezę masową, na którą bedą wszystkie ubezpieczenia imprezy itp.

Nie ma tutaj mowy o czymś takim jak "wspólna odpowiedzialność" każdego chętnego do pomocy.


Dziękuje za troskę

Też mam nadzieje, że Twoja uwaga nie była złośliwa

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony przez michau dnia Sob 19:32, 15 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
kszaq
PostWysłany: Sob 22:06, 15 Maj 2010 Powrót do góry


Dołączył: 25 Paź 2005

Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Katowice

ciekawy pomysł więc i ja chętnie wziąłbym w tym udział (chyba, że obowiązuje selekcja ? Wink )

kamyk zwrócił uwagę na kwestie 'prawne', ja natomiast zastanawiam się nad czysto organizacyjnymi, mianowicie czy tak spore grono decydentów (patrz np. sejm RP heh) nie uniemożliwi pracy nad tym projektem ? Nie chodzi bynajmniej o zmniejszenie liczby 'organizatorów' a raczej o opracowanie jakiegoś sprawnego systemu podejmowania decyzji Cool

pozdrawiam i będę śledził ten temat Wink
kszaq
Zobacz profil autora
michau
PostWysłany: Sob 22:18, 15 Maj 2010 Powrót do góry


Dołączył: 04 Maj 2009

Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów


kszaq napisał:
ciekawy pomysł więc i ja chętnie wziąłbym w tym udział (chyba, że obowiązuje selekcja ? Wink )

kamyk zwrócił uwagę na kwestie 'prawne', ja natomiast zastanawiam się nad czysto organizacyjnymi, mianowicie czy tak spore grono decydentów (patrz np. sejm RP heh) nie uniemożliwi pracy nad tym projektem ? Nie chodzi bynajmniej o zmniejszenie liczby 'organizatorów' a raczej o opracowanie jakiegoś sprawnego systemu podejmowania decyzji Cool

pozdrawiam i będę śledził ten temat Wink
kszaq


Witaj,

Myślałem już o tym trochę.
Podzielimy się na grupy działania, a w nich wyznaczymy przedstawicieli co będą kontaktować się z resztą. To jeden z sposobów ..
Mimo wszystko będzie Zlot Organizatorów między innymi w tym celu

pozdrawiam
Zobacz profil autora
Vervain
PostWysłany: Sob 23:18, 15 Maj 2010 Powrót do góry


Dołączył: 16 Paź 2006

Posty: 498
Przeczytał: 0 tematów


Cytat:
Od jakiegoś czasu pracujemy nad tym by zorganizować festiwal muzyki elektronicznej na śląsku zbierając jak najwięcej osób chętnych do pomocy w organizacji.


Pierwsze wrażenie w postaci 'o łał, zajebiście' zostało w sekundę zastąpione pytaniem pt. 'ejkurwa, ale dla kogo?' Dla kogo taki festiwal? Wierzysz że znajdzie się rzesza ludzi która przez 2-3 dni obstawi festiwal muzyki elektronicznej? Bez wyrobionej marki? Bez gwiazd? Popatrz jak teraz wyglądają imprezy z taneczną elektroniką. W większości przypadków frekwencja na styk, ludzie dla których priorytetem jest spotkanie ze 'znajomymi' z jakiegoś forum, po to żeby na drugi dzień napisać posta z serii 'ale się najebałem'. Upośledzone dzieci mayday, które o muzyce wiedzą tyle co świnia o lataniu. Jaka pasja człowieku, pokolenie Heineken Open'er które idzie na imprezę po to żeby powiedzieć, że na niej było, a nie po to żeby obcować z muzyką.

Uprzedzając pytanie: nie, nie wszyscy tacy są, ale za frekwencję (czyli zwrot kosztów takiego interesu) odpowiada właśnie taka ekipa.

Cytat:
przedstawić prawdziwy trud i pasje jaka się wiąże z statutem Dj’a czy Producenta.


who fuckin' cares? Chcesz mówić o trudzie i pasji ludziom którzy nie umieją odróżnić DJa z prawdziwego zdarzenia od puszczacza płyt koniującego ograne hity jeden po drugim? Tak w ogóle czym chcesz obrazować ten trud, w momencie gdy większość grajków prezentuje skill p.t 'godzina tego samego z rozłażącymi się blendami po 30 sekund'. Ta cała kultura nie żyje, nie ma osobowości, nie rozpierdala już systemu, spowszedniała i została zatruta ludźmi, którzy na drabinie zajebistości plasują się gdzieś w okolicach czajnika bezprzewodowego. Zostały tylko interesy, znajomości, kanciapa, najebka...Skill i indywidualność do domena starej szkoły, która dzisiaj zapewne patrzy z politowaniem na to co wyprawiamy.

Cytat:
Na każdej imprezie wiele z nas walczy o klubowiczy, a kiedy ktoś zrobi tzw student party by po prostu zarobić to bawi się prawie każdy – chcemy to zmienić!


Student/przypadkowy człowiek nie poznał by dobrej muzyki nawet gdyby dała mu w mordę. Nie czuć w powietrzu tego, że ktoś szuka innej muzyki i stylu życia. Ci zbuntowani i wkurwieni na rzeczywistość doskonale odnajdują się na punkowych koncertach, a reszta nas olewa, co zresztą mnie nie dziwi, co może fascynować w imprezie gdzie przez 8 godzin każdy gra to samo, tak samo, a do tego 'prawdziwa' publika boi się szaleć na parkiecie. Od razu stają mi przed oczami spojrzenia 'klubowiczów', którzy z bezgranicznym zdziwieniem obserwują jak spocony kilkugodzinnym tańcem schodzę z densfloru.

Cytat:
Aktualnie na liście znajdują się już:


No i oto masz listę osób z których 90% wywnioskowało z Twojej wypowiedzi '....ee czyli jak się dopiszę i zrobię byleco to zagram na evencie'. Gdybyśmy wśród nas mieli tylu 'zaangażowanych' to imprez byłoby 10x tyle ile mamy teraz.

Teraz żebyśmy się dobrze zrozumieli:

Nic do Ciebie nie mam, nie znam Cię, a bezinteresowną złośliwość rezerwuję tylko dla osób które mam w głębokiej pogardzie. Szanuję Twoje nieco wyidealizowane spojrzenie na sprawę imprez, jeżeli Ci się powiedzie, będę pierwszą osobą która napisze, że wykonałeś dobrą robotę, ale ze swojej, trochę bardziej racjonalnej perspektywy, widzę jak teraz wygląda tzw. 'scena'. Pomijając to co napisałem wyżej, sam walniesz głową w mur w chwili gdy zaczną się konkrety, związane głównie z finansami i z momentem, w którym dramatyczna większość ludzi z Twojej listy, napisze Ci że 'akurat nie mogą pomóc bo są zajęci uczelnią/pracą/szkołą'.

Strasznie gorzki post mi wyszedł, ale dla jasności: Kocham elektronikę, od 7 lat rządzi moim życiem, nie jestem w stanie wymienić rzeczy jakich sobie odmówiłem po to żeby mieć winyle na półce, albo po to aby pojechać na imprezę. Znajomi których poznałem w klubach, są dzisiaj moimi najlepszymi przyjaciółmi, wręcz rodziną i z żalem patrzę na to, jak wszystko pada na ryj wraz z tym jak cały etos muzyki elektronicznej przestaje mieć jakiekolwiek znaczenie.

Cóż, powyższa wypowiedź przyjęła trochę formę mentalnego wyrzygu, który bynajmniej nie miał na celu obrażenia Cię, czy jakiegokolwiek prywatnego dotknięcia Twojej osoby, najzwyczajniej uważam, że to co sprawiło iż coraz rzadziej bywam na imprezach, stoi też na drodze Twoim planom.

Powodzenia.


Ostatnio zmieniony przez Vervain dnia Nie 11:07, 16 Maj 2010, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Kamyk aka KAMISHI
PostWysłany: Sob 23:56, 15 Maj 2010 Powrót do góry


Dołączył: 21 Lis 2005

Posty: 2742
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Będzin Syberka / Katowice Sokolska

michau napisał:
Dziękuje za troskę

Też mam nadzieje, że Twoja uwaga nie była złośliwa

Pozdrawiam


Nie, bez obaw. Jak najbardziej pomocny charakter miała ta uwaga.

Mogę się przydać w kwestiach prawno-organizacyjnych. Na niejednym dużym evencie zjadłem własne zęby (choćby robiony przeze mnie niedawno event [link widoczny dla zalogowanych] w Expo Silesia - chociaż nie porównujmy tych imprez z Twoją pod względem muzycznym) więc wiem z czym to się wszystko je, począwszy od: wynajmu terenu, składania pieprzonych wniosków, opinii straży pożarnej, sanepidu, wynajem ochrony, zgłoszenie do urzędu skarbowego, pieprzony ZAIKS, drukarnie ulotek, regulamin imprezy (wymagany przy masówkach) - warto tutaj zasięgnąć porad prawnika, sprzęt, transport sprzętu, catering (na który za rogiem czyha już sanepid), wywóz śmieci, obsługa medyczna, oraz (UWAGA!) spełnienie wymogów ustawy o Bezpieczeństwie Imprez Masowych z dnia 20 marca 2009 z późniejszymi zmianami. To na razie tyle ile udało mi się spontanicznie z głowy wymienić, i pewnie coś jeszcze pominąłem.

Fajnie, że DJe deklarowali pomoc przy organizacji, ale tutaj warto jednak zaprzęgnąć kogoś z głową niż dziesięciu gości którzy tylko załatwić gramofony potrafią.

Oczywiście możesz złożyć wniosek o dofinansowanie imprezy z budżetu miasta, ale musisz mieć zarejestrowaną działalność artystyczną.
Zobacz profil autora
michau
PostWysłany: Nie 9:29, 16 Maj 2010 Powrót do góry


Dołączył: 04 Maj 2009

Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów


Okazuje się..


Każda wypowiedź tutaj okazuje się nasycona w ważne bądź znane mi już informacje. Gdy spotkam się z wysokim murem, pozwolę sobie poprosić o pomoc tutaj.


Dzięki, działamy dalej.
Zobacz profil autora
Kamyk aka KAMISHI
PostWysłany: Nie 9:56, 16 Maj 2010 Powrót do góry


Dołączył: 21 Lis 2005

Posty: 2742
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Będzin Syberka / Katowice Sokolska

Aha: przy masówkach należy również pamiętać, że nagłośnienie powinno mieć odpowiedni atest, więc nie może być tak, że sprzęt "załatwiło" się od znajomych.
Zobacz profil autora
SoopeR
PostWysłany: Nie 13:26, 16 Maj 2010 Powrót do góry


Dołączył: 24 Paź 2006

Posty: 1016
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wodz.Śl.

dziękuję Vervain że to napisałeś bo bym ja musiał. w 100% się podpisuję pod wszystkim. Moze z wyjątkiem jednej rzeczy: jest co najmniej jeden wyjątek: poltek - dla ludzi, przez ludzi [i maszyny] z dala od śmierdzącej rozkładem, uwikłanej w znajomości scenie. bez nazwisk, LU.... czysta i nieskażona energia....
Zobacz profil autora
Vervain
PostWysłany: Nie 13:27, 16 Maj 2010 Powrót do góry


Dołączył: 16 Paź 2006

Posty: 498
Przeczytał: 0 tematów


Cytat:
jest co najmniej jeden wyjątek: poltek


celowo uogólniłem, zresztą co Ci będę pisał, wiemy o co chodzi Wink
Zobacz profil autora
SoopeR
PostWysłany: Nie 13:48, 16 Maj 2010 Powrót do góry


Dołączył: 24 Paź 2006

Posty: 1016
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wodz.Śl.

a wracając do tematu jesli oprócz części muzycznej ma być też coś teoretycznego to chętnie i ja podejme głos
Zobacz profil autora
ManioL
PostWysłany: Nie 14:59, 16 Maj 2010 Powrót do góry


Dołączył: 14 Lis 2005

Posty: 725
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Antonienhütte

SoopeR napisał:
dziękuję Vervain że to napisałeś bo bym ja musiał. w 100% się podpisuję pod wszystkim. Moze z wyjątkiem jednej rzeczy: jest co najmniej jeden wyjątek: poltek - dla ludzi, przez ludzi [i maszyny] z dala od śmierdzącej rozkładem, uwikłanej w znajomości scenie. bez nazwisk, LU.... czysta i nieskażona energia....


Dokładnie i ja się pod tym podpisuje i nie koniecznie to musi być poltek tylko jakiegokolwiek rodzaju impreza plenerowa secret location free tekno...
Zobacz profil autora
Hemorrhage
PostWysłany: Nie 16:23, 16 Maj 2010 Powrót do góry


Dołączył: 24 Paź 2005

Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Mentally Ill from Amityville

Vervain - kocham Cie.
Zobacz profil autora
AMERICAN GRIZZLY
Gość
PostWysłany: Nie 16:41, 16 Maj 2010 Powrót do góry






Im więcej ludzi niepewnych do organizacji tym większe ryzyko niepowodzenia. Zbierz 10 PEWNYCH osób, które mają kontakty. Niestety przy większym przedsięwzięciu chęci nie wystarczają.
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum -=[ BUNKIER ]=- Strona Główna -> Imprezy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB :: phore theme by Kisioł. Bearshare