Forum -=[ BUNKIER ]=- Strona Główna
 Home    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Galerie
 Rejestracja    Zaloguj
?!
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum -=[ BUNKIER ]=- Strona Główna -> mÓZG pEŁNY
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
19zryt86
PostWysłany: Pon 23:06, 10 Gru 2007 Powrót do góry


Dołączył: 09 Gru 2007

Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Katowice Tauzen

?!

Ostatnio zmieniony przez 19zryt86 dnia Nie 21:17, 19 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Ice-One
PostWysłany: Pon 23:22, 10 Gru 2007 Powrót do góry


Dołączył: 29 Sie 2007

Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Zabrze

Moze nie jest dla mnie najlepszym dj ale najbardziej lubie jego muze --> oczywiscie Tomash Gee !!
A technicznie to najlepszy chyba jednak Rushyk tudziez Liebing !! (jak dla mnie)


Ostatnio zmieniony przez Ice-One dnia Pon 23:23, 10 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
19zryt86
PostWysłany: Wto 6:23, 11 Gru 2007 Powrót do góry


Dołączył: 09 Gru 2007

Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Katowice Tauzen

ciekaw jestem jakiego ulubienca ma Venom:D...
Zobacz profil autora
Venom
PostWysłany: Wto 6:39, 11 Gru 2007 Powrót do góry


Dołączył: 24 Paź 2005

Posty: 2980
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Cieszyn

Mozna to rozpatrywac na wiele sposobow. Czym jest dla Was technika gry??? Jak dla mnie Rush technicznie jst slaby za to muzycznie kiedys potrafil zaskoczyc.

Venom nie ma ulubienca... ale kilka typow moze i wymieni - jak temacik sie rozwinie Razz
Zobacz profil autora
imp
PostWysłany: Wto 7:19, 11 Gru 2007 Powrót do góry


Dołączył: 02 Lis 2006

Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: r.sl.

Jerome Hill !!
Zobacz profil autora
SoopeR
PostWysłany: Wto 7:57, 11 Gru 2007 Powrót do góry


Dołączył: 24 Paź 2006

Posty: 1016
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wodz.Śl.

dash i berkovi
Zobacz profil autora
darius_Er
PostWysłany: Wto 9:55, 11 Gru 2007 Powrót do góry


Dołączył: 24 Paź 2005

Posty: 735
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: 43400

SoopeR napisał:
berkovi


bdb producent wg mnie.
Zobacz profil autora
Ice-One
PostWysłany: Wto 13:37, 11 Gru 2007 Powrót do góry


Dołączył: 29 Sie 2007

Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Zabrze

Dl mnie Rush wlasnie kiedys gral bez ladu i skladu...nic w jego setach nie trzymalo sie calosci (zeby nie powiedziec kupy) ...
Zobacz profil autora
19zryt86
PostWysłany: Wto 15:51, 11 Gru 2007 Powrót do góry


Dołączył: 09 Gru 2007

Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Katowice Tauzen

a to moi
Chris Liebing Dj Rush Felix Kröcher Grzegorz Es Marco Bale Marco Remus Mario Ranieri Mauro Picotto Moguai Siasia Sven Väth i oczywiscie na koncu WSETBAM:) pozdro

ps VENOM tez robi SmileSmile wiec go zaliczam jak najbardziej:)
Zobacz profil autora
Venom
PostWysłany: Wto 20:18, 11 Gru 2007 Powrót do góry


Dołączył: 24 Paź 2005

Posty: 2980
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Cieszyn

19zryt86 napisał:
a to moi
Chris Liebing Dj Rush Felix Kröcher Grzegorz Es Marco Bale Marco Remus Mario Ranieri Mauro Picotto Moguai Siasia Sven Väth i oczywiscie na koncu WSETBAM:) pozdro

Plejada gwiazd:)


Ostatnio zmieniony przez Venom dnia Wto 20:23, 11 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
ploomba
Administrator
PostWysłany: Wto 20:31, 11 Gru 2007 Powrót do góry


Dołączył: 19 Paź 2005

Posty: 1032
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: __>> MeKkA

Very Happy wszyscy podani przez 19zryt86 jakby z jednego lineupu jednej wielkiej imprezy.. oprocz tego PS.'a Venoma Smile

ja bym pytanie inaczej sformułował : ulubiony dj/artysta/grupa/projekt Wink

przypomniało się mi jak jechaliśmy na Summer Of Love 2 lata temu z Gregiem K i Kamilem HH ..w pociągu jacyś czesi zapytali nas własnie o to którego DJ'a chcemy posłuchac na Summer Of love (na kogo jedziemy przede wszytskim)
No i nie wiedzialem jak odpowiedziec bo ja akurat jechałem na Kraftwerk'a
Dziwny jest ten kult DJ'a.
Zobacz profil autora
Hard as hell
PostWysłany: Wto 21:01, 11 Gru 2007 Powrót do góry


Dołączył: 07 Gru 2007

Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Lubomia

Niema takiego czegos <kto jest ulubionym dj>Kazdy kto n***** schranzem jest zaj**** dj!!!!!
Zobacz profil autora
Kamyk aka KAMISHI
PostWysłany: Wto 21:18, 11 Gru 2007 Powrót do góry


Dołączył: 21 Lis 2005

Posty: 2742
Przeczytał: 1 temat

Skąd: Będzin Syberka / Katowice Sokolska

A to ten temat dotyczy tylko DJów schranzowych? Bo nie wiem czym dobrze zrozumiałem.

Dla mnie DJ nie jest artystą. Nie może być kimś ulubionym ten, kto ODTWARZA płyty z wcześniej nagranych nośników. Ktoś ulubiony, kto tylko łączy dwie płyty w jedną? Zdecydowanie nie dla mnie, i nie chcę tu czasem umniejszać czytającym ten temat DJom mającym zapał "muzyczny". Bycie dobrym DJem bo się ma dobre płyty? A pamiętacie TOXICa z Futuramy? Czy on był "zaj***" bo mocno na******?

Dla mnie walory artystyczne mają jedynie producenci, którzy TWORZĄ zamiast ODTWARZAĆ.
Zobacz profil autora
Venom
PostWysłany: Wto 21:53, 11 Gru 2007 Powrót do góry


Dołączył: 24 Paź 2005

Posty: 2980
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Cieszyn

Koledzy Hard as hell i Kamyk aka KAMISHI prosze o nie uzywanie przeklenstw

Ice-One napisał:
Dl mnie Rush wlasnie kiedys gral bez ladu i skladu...nic w jego setach nie trzymalo sie calosci (zeby nie powiedziec kupy) ...

Rozny odbior rozne odczuwanie Smile

ploomba napisał:
Very Happy wszyscy podani przez 19zryt86 jakby z jednego lineupu jednej wielkiej imprezy.. oprocz tego PS.'a Venoma Smile

hehehe racja Smile

ploomba napisał:


ja bym pytanie inaczej sformułował : ulubiony dj/artysta/grupa/projekt Wink

Zgodze sie Smile aczkolwiek tutaj jasno watek jest sprecyzowany...

Kamyk aka KAMISHI napisał:

Dla mnie DJ nie jest artystą. Nie może być kimś ulubionym ten, kto ODTWARZA płyty z wcześniej nagranych nośników. Ktoś ulubiony, kto tylko łączy dwie płyty w jedną? Zdecydowanie nie dla mnie, i nie chcę tu czasem umniejszać czytającym ten temat DJom mającym zapał "muzyczny". Bycie dobrym DJem bo się ma dobre płyty? A pamiętacie TOXICa z Futuramy? Czy on był "zajebisty" bo mocno napierdalał?

Dla mnie walory artystyczne mają jedynie producenci, którzy TWORZĄ zamiast ODTWARZAĆ.

Bardzo rozne mamy podejscie... Dla mnie Dj to ktos kto potrafi ozywic pewne produckje w secie... te kawalki niektore wrecz wyrywaja z butow polaczone z innymi dzwiekami... np grane z 3 deckow... Czesto sluchajac pewnych produckji nie czuje tej energii ktora pojawia sie w setach. Dla mnie Dj to "artysta" ale koniecznie w "..." .

Kamyk tutaj nie chodzi o kwestie plyt lecz o to co sie z nich udaje wykrzesac. Kazdy gra inaczej i tworzy poniekad swoj przekaz. Jesli nie dostrzegasz tych roznic to szczrze Ci wspolczuje Smile (zartobliwie)... Uwazam jednak ze kazdy set jest czyms niepowtarzalnym - jednym jedynym w swoim rodzaju... Sklejeniem dzwiekow ktorych nie da sie juz powtorzyc... wszystko dzieje sie na zywo. Pelna improwizacja....

Do mnie to przemawia
Zobacz profil autora
ploomba
Administrator
PostWysłany: Wto 22:47, 11 Gru 2007 Powrót do góry


Dołączył: 19 Paź 2005

Posty: 1032
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: __>> MeKkA

no wlasnie..nie przeklinac mi tu Smile

a co do DJ to czasem trafi sie jakis taki typ/ewenement ktory potrafi z czegos co juz istnieje stworzyc cos nowego...nie mowie tu o tych ktorzy tylko odtwarzaja.. popatrzcie np na starsze miksy jeffa millsa.. czasami wene tworcza mial gosciu i bawil sie niezle w laczenie sampli z roznych utworów.. tak samo ricihe hawtin na de9: closer to the edit i na transitions nieźle powyciągał sample z utworów i złożył je w nową całość (co prawda użyl do tego po częsci software'u komputerowego) ale i tak bardziej cenie go jako artystę/twórce a nie dj'a..
a co do takich dj ktorzy odtwarzają to przypomniał się mi ostatni występ pacou w Krakowie (grał/odtwarzał płyty ale i tak duża ilość utworów była jego autorstwa)...podróż muzyczna była nieziemska..pięknie hipnotycznie zmiksowany set..monotonny, minimalowy..chociaż nie był technicznie rewelacyjny to jako całość dźwiękowej podrózy zmiażdżył mi ciało..pure techno..skupiał się nad dźwiękiem w każdym calu..nie tak jak ci showman'i którzy graja, skacza i machaja rękoma do publiki..
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum -=[ BUNKIER ]=- Strona Główna -> mÓZG pEŁNY Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB :: phore theme by Kisioł. Bearshare